پژوهش حاضر با هدف شناسايي موانع نوآوري هاي آموزشي در سال اول دوره دبيرستان در بين دختران و پسران رشته هاي مختلف كه در شهرستان اردبيل در سال 94-93مشغول به تحصيل بودند، صورت گرفته است. اطلاعات گردآوري شده از طريق مصاحبه با 30 نفر از معلمان و 60 نفر از دانش آموزان مدارس بدست آمده است. تعداد سوالات دانش موزان 26 سوال و معلمان10 سوال با 7 محور كه عبارتند از: محور فردي، محور بافتي (نقش معلمان)، محور برنامه درسي (محتواي كتابهاي درسي)، محور امانات و تجهيزات، محور خانواده، محور مسئول .




هر چی که بخوای محور ,دانش ,آموزشي ,مدارس ,نوآوري ,آموزان ,موانع نوآوري ,آموزشي در ,شناسايي موانع ,دانش آموزان ,آموزان دبيرستاني ,شناسايي موانع نوآوري ,دانش آموزان دبيرستاني ,موانع نوآوري آموزشي ,مقاله بررسي وضعيتمنبع

کتاب ریاضی مهندسی- دکتر مهدی سیاهی

اسرار خانه سدان نوشته اساعیل رائین

بررسي اثر شعاع گوشه ها در شكل دهي سوپرپلاستيك قطعات با هندسه نامتقارن

دانلود طرح توجيهي خدمات كشاورزي

دانلود مقاله بویلر

بررسی و نقش EGR در انواع موتورها

روغن های روان کار صنعتی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

رزرو ارزان ترین تورهای مسافرتی داخلی و خارجی Navak آکادمی فکرینو ارزانی آموزش همه چی حماسه های ماندگار خرید اینترنتی دانلود رایگان سریال کره ای با لینک مستقیم یکم بیشتر بمون آژانس مسافرتی الیت کرمانشاه